مراحل طراحي و ثبت سفارش اپليكيشن املاك

۲۰ بازديد

براي طراحي اپليكيشن املاك پيش از هرچيزي با ما تماس بگيريد، ما ايده هاي شما را بررسي مي كنيم و كليه موارد موردنياز براي طراحي اپليكيشن را به شما ارائه مي دهيم. همچنين هزينه طراحي اپليكيشن پيش از اقدام به طراحي اعلام مي گردد و همگي مكتوبا ثبت مي شود.

پس از اين كه يك پيش زمينه از اپليكيشن شما آماده شد آن را با شما درميان مي گذاريم و طبق سليقه و ايده هاي شما حركت مي كنيم. طراحي اپليكيشن اندرويد و ios با بهترين قيمت و كيفيت صورت گرفته و طراحي ظاهري آن توسط بهترين طراحان تكميل مي گردد. قبل از انتشار سراسري، شما نيازمند اين هستيد كه گروهي متخصص و همچنين جامعه اي از كاربران هدف خود تعيين كنيد تا اپليكيشن از نظر فني و تخصصي و عمومي مورد تست و آزمايش قرار بگيرد. با اين كار مشكلات و ايرادات مشخص مي شود و مي توانيد آنها را رفع كنيد.

پس از تاييد شما اپليكيشن به صورت كامل ساخته مي شود و آماده انتشار در بازار و پلي استور خواهد بود. در اين مرحله اپليكيشن به شما تحويل داده مي شود و خدمات پشتيباني الفباوب همچنان در كنار شما قرار خواهد گرفت. حالا شما مي توانيد با كمك بازاريابي و تبليغات اپليكيشن كاربران را به سوي آپ ساخته شده جذب كنيد و از طريق هاي مختلف با كمك اپليكيشن خود به كسب درامد بپردازيد.

كسب درآمد از طريق طراحي اپليكيشن املاك

آيا مي دانيد علاوه بر اشتراك گذاري فايل هاي املاك و واسطه شدن براي خريد و اجاره خانه ها مي توانيد با كمك اپليكيشن املاك كسب درآمد داشته باشيد؟ روش هاي كسب درآمد از طريق اپليكيشن به اين شكل است:

  1. نصب اپليكيشن پولي - براي نصب اپليكيشن و فعال شدن قسمت هاي ويژه آن، كاربر بايد هزينه كند
  2. برنامه هاي اشتراكي
  3. خريدهاي درون برنامه اي - مثل ويژه كردن يك آگهي املاك
  4. تبليغات برنامه - اپليكيشن هاي ديگر را تبليغ كنيد
  5. بازاريابي وابسته
  6. روش هاي درآمدزايي مختلط

بسياري از اپليكيشن به عنوان برنامه هاي خدمات، پول زيادي از طريق برنامه هاي اشتراك به دست مي آورند. همچنين مي توانيد از تبليغات براي كسب درآمد از برنامه خود استفاده كنيد.

همچنين اپليكيشن هايي كه در حوزه هاي خاص فعاليت دارند مي توانند با اسپانسرهايي در همان حوزه ارتباط برقرار كنند تا با نمايش تبليغات برند آن ها در اپليكيشن كسب درآمد داشته باشند.

ساخت و طراحي اپليكيشن املاك

رقابت در بازار املاك و مستغلات بسيار زياد است. براي موفقيت برنامه هاي مختلفي را از ديگر رقبا به كار بگيريد. مي توانيد خدمات خود را بهبود بخشيده و يا اپليكيشني بسازيد كه رقبا تنها در روياي آن باشند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.