هزينه طراحي اپليكيشن فروشگاه آنلاين چقدر است؟

۲۰ بازديد

 طراحي اپليكيشن فروشگاهي چيست؟ هزينه طراحي اپليكيشن فروشگاه آنلاين چقدر است؟ براي ساخت و طراحي اپليكيشن فروشگاه اينترنتي بايد به چه مواردي توجه داشته باشيم تا به پاي ديجي كالا و ... برسيم؟

براي توسعه فروشگاه خود نياز داريد كه وارد دنياي آنلاين شويد، فرقي ندارد در خانه محصولاتي را مي فروشيد و يا فروشگاه و مغازه داريد، در هر صورت طراحي اپليكيشن فروشگاهي مي تواند فروش شما را چند برابر كند. طراحي اپليكيشن فروشگاهي يكي از راه هاي ارتباط با مشتري، معرفي محصولات و ارائه خدمات به آنهاست. هركسي با توجه به نوع كسب و كار خود و محصولي كه مي فروشد بايد يك اپليكيشن فروش داشته باشد.

داشتن اپليكيشن مثل داشتن سايت براي هر كسب و كاري تبديل به امري ضروري شده و به زودي كمتر كسب و كاري را خواهيد يافت كه در فضاي آنلاين حضور نداشته باشد. اما با اين حال كسب و كار هايي كه بيشتر به دنبال ارتباط مداوم با مشتري و در دسترس بودن مي باشند به سراغ طراحي اپليكيشن فروشگاهي مي روند و از مزيت هاي آن استفاده مي كنند. از جمله مزاياي استفاده از اپليكيشن مي توان به موارد زير اشاره نمود:

ارزش آفريني براي مشتريان:

اينكه امروزه كاربران مي توانند به شكل غير حضوري نياز هاي خود را خريداري كنند يك ارزش كسب و كار به حساب مي آيد و اين مي تواند مزيت رقابتي شما نسبت به ساير رقابتان محسوب شود.

اطلاع رساني و ارتباط فوري:

با وجود يك اپليكيشن در تلفن همراه مشتريانتان مي توانيد آن ها را از رويداد هاي فروشگاه مثل تخفيف ها، جشنواره ها، محصولات جديد و ... در لحظه مطلع كنيد.

بهبود وفاداري مشتريان:

به كمك يك اپليكيشن شما مي توانيد يك برنامه بهبود وفاداري مشتريان داشته باشيد و اين شاخص را بر اساس نصب اپليكيشن و كاركرد ها و آخرين ورد هاي اپليكيشن بسنجيد.

كانال بازاريابي شخصي سازي شده:

مي توانيد با كمك گرفتن از اطلاعات تكميلي مشتريان براي شخصي سازي كردن تبليغات و محصولات خود مشتريان كمك بگيريد.

توجه كنيد كه سايت هاي زيادي تحت عنوان ساخت اپليكيشن فروشگاهي اندرويد رايگان فعاليت مي كنند اما استفاده از آن ها امن نيست و پشتيباني ندارند و در صورت بروز كوچكترين مشكلي مجبوريد با همه زحماتتان خداحافظي كنيد.

هزينه اپ فروشگاهي به چه عواملي بستگي دارد؟

در امر طراحي اپليكيشن فروشگاهي چند عامل كلي هستند كه به صورت مستقيم در تعيين قيمت يك اپليكيشن فروشگاهي تاثير دارند، در تماس تلفني با الفباوب از شما درباره اين موارد سوال پرسيده مي شود تا بتوانيم قيمت تقريبي طراحي اپليكيشن را اعلام كنيد. اين عوامل عبارت هستند از:

  • نوع رابط كاربري (user interface)
  • تجربه كاربري (user experience)
  • گرافيك اپليكيشن
  • ويزگي ها و قابليت هاي اپليكيشن
  • نوع و پيچيدگي پايگاه داده مورد نياز براي اپليكيشن
  • نوع محتوا

هزينه طراحي اپليكيشن فروشگاهي 

براي تعيين هزينه ساخت اپليكيشن عوامل متعددي بستگي دارند. با توجه به امكانات و ويژگي هاي اپليكيشن و نوع كدنويسي آن، هزينه ي اپ مشخص و تعيين مي شود. با توجه به اينكه بيشتراز 80 درصد گوشي هاي افراد با سيستم عامل اندرويد كار ميكند و به علت محدوديتهاي ايجاد شده از طرف شركت اپل براي كشور ما طراحي اپليكيشن اندرويد متقاضي بيشتري دارد، با اين وجود شايد باورتان نشود كه قيمت طراحي اپليكيشن اندرويد پايين تر از هزينه طراحي اپليكيشن آي او اس است.

هزينه طراحي اپليكيشن اندرويد ارتباط مستقيم با درخواست هاي مشتري و اينكه بخواهند خدمات خود را در چه سطحي ارائه دهند دارد. بايد به اين نكته توجه داشت كه دريافت مبالغ بالا از طرف شركت ها لزوما به معناي ارائه كار بهتر نيست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.