بررسي و مشكلات رايج تلويزيون ايكس ويژن

۱۴ بازديد

متخصصان مركز حرفه اي تعمير تلويزيون در سرويس تي وي، در بررسي و رفع مشكلات رايج تلويزيون به كمك شما خواهند آمد.

بررسي تلويزيون از چندين براي بسيار مهم است. روند بررسي صحيح تلويزيون، پيش از هر چيز به مشكلات و مشكلات تلويزيون پايان مي دهد.

علاوه بر اين، اگر مشكلات جزئي سيستم تلويزيون خود را شناسايي و بررسي كنيد، مي توانيد از رخ دادن مشكلات بزرگتر و جدي تر تلويزيون جلوگيري كنيد تا نيازي به صرف هزينه زياد براي تعمير تلويزيون نباشد.

بيشترين مشكلات تعميري كه مشتريان براي رفع آن با تعميرگاه تلويزيون شهرتان تماس برقرار كرده اند موارد زير است.

مشكل به هم ريختگي رنگ صفحه نمايش:

يكي از رايج ترين كه در تلويزيون هاي ايكس ويژن مشكل رنگ تصوير است. اين مشكل به شكل هاي مختلفي ديده مي شود؛

مثل پخش شدن رنگ در صفحه نمايش، به وجود آمدن خطوط افقي يا عمودي در ايكس ويژن، به هم ريختگي رنگ، از بين رفتن يكي از رنگ هاي اصلي تصوير و يا به هر شكلي كه كيفيت نمايش تصوير از بين برود.

رفع اين مشكل انقدر پيچيده است و امكان دارد به ‍خاطر مشكل بك لايت ها، منبع تغذيه، برد اصلي، برد اينورتور و يا برد كنترلر باشد.

در صورت بروز هر مشكلي كه مربوط به رنگ تصاوير باشد، بهتر است در سريع ترين زمان ممكن با مركز حرفه اي تعمير تلويزيون تماس بگيريد.

نداشتن تصوير:

قطع شدن تصوير در تلويزيون هاي ال اي دي (LED) و ايكس ويژن (LCD) يك مشكل رايج در اين نوع تلويزيون ها است و مربوط به تكنولوژي تلويزيون هاي ال اي دي و ايكس ويژن است.

مشكل قطع تصوير با وجود داشتن صدا عمدتا مربوط به مدار بك لايتمثل و يا در بخش T CON است كه هر دو اين موارد در مكان شما توسط نمايندگي تلويزيون ايكس ويژن حرفه اي قابل تعويض است.

خاموش شدن ناگهاني تلويزيون:

خاموش شدن ناگهاني تلويزيون هاي با توجه به مدل تلويزيون، مي تواند علل مختلفي داشته باشد كه عمده ترين علت آن، خرابي برد اصلي ويا خرابي برد پاور تلويزيون است و معمولا با تعويض مشكل رفع مي شود.

نداشتن صدا:

بعضي اوقات پيش مي آيد كه صداي تلويزيون به طور ناگهاني قطع مي شود! از آن جا كه تلويزيون يك تلويزيون پر مصرف در خانواده است، اين مشكل براي افراد خانواده مي تواند كسل كننده باشد.

قطع شدن صدا در تلويزيون هاي ايكس ويژن عمدتا يا به علت مشكل در بلندگو است كه با تعويض بلندگو مشكل رفع مي شود و يا به علت مشكل برد اصلي تلويزيون است كه معمولا تعمير مي شود و در بعضي اوقات هم نياز به تعوض برد داريم.

 

تعمير تلويزيون ايكس ويژن در نمايندگي

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.