عايق صدا استديو

تعمير تلويزيون ايكس ويژن

عايق صدا استديو

۱۰ بازديد

 اگر به فكر عايق صدا استديو خود هستيد، با ما در اين مقاله همراه باشيد! آپ دكو مجري فروش و اجراي انواع عايق صدا با بهترين كيفيت ممكن در تلاش است به شما كمك كند با بهترين قيمت از عايق هاي به روز و با كيفيت استفاده كنيد. همين حالا براي اطلاع از قيمت با ما تماس بگيريد، همچنين براي راحتي شما مشاورين ما براي انتخاب نوع عايق صوتي به شما كمك مي كند تا بهترين انتخاب را داشته باشيد!

 

 

به حداقل رساندن نشت صدا از ديوارها، سقف و كف اتاق با عايق صدا استديو

اگر مي خواهيد اتاق خود را در برابر نفوذ صدا حفاظت كند طبيعي است كه اول محيطي كه اتاق در آن محصور شده يعني ديوارها، سقف و كف را درست كنيد. عايق صدا در ساده ترين حالت به دو

روش به دست مي آيد:

  • حائل صوتي
  • شكاف هوا عايق صدا استديو

در روش اول از موادي ميان ديوار استفاده مي شود كه سرعت انتقال صدا را كاهش مي دهد و در روش دوم به شيوه پنجره هاي دو جداره عمل مي شود؛ يعني وسط ديوار يك لايه خالي از هوا قرار مي گيرد تا ميزان انتقال حرارت و صدا كم شود. با كمك اين دو روش نحوه عايق سازي صوتي ديوار، سقف و كف اتاق را بررسي كنيم.

شناورسازي كف اتاق

متداول ترين تكنيك عايق صدا براي كف اتاق، شناور كردن آن است؛ يعني بين كف اتاق و زمين فاصله ايجاد كنيم. بايد قبل از ديوار و سقف سراغ كف اتاق برويد. فرقي ندارد كه در خانه ويلايي زندگي يا در طبقه همكف ساختمان يا در طبقه چندم آن، خلاصه بايد اين كار را انجام دهيد.

شما مي توانيد كف اتاق را خراب و از نو يك كف شناور درست كنيد؛ اين كار به شما كمك مي كند اما به خاطر هزينه بالا و دستكاري محيط شايد به صرفه نباشد. راهكار ديگر اضافه كردن يك كف كاذب به اتاق است. عايق صدا استديو

در واقع يك سري مواد را در كف اتاق تعبيه مي كنيد و بعد از شاسي كشي، لايه ديگري كه همان كف كاذب است را روي آن قرار مي گيرد. اين روش براي كف و سطوح عمودي مثل ديوارها و حتي سقف اتاق استفاده مي شود. اين عايق صدا اصولا بين دو لايه ديوار گچي قرار گرفته تا شدت انتقال صدا را به كمترين حد برساند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.