پنل ترموفيوز

تعمير تلويزيون ايكس ويژن

پنل ترموفيوز

۸ بازديد

 در اين مقاله به طور كاملا مفصل درباره عايق هاي صوتي پنل ترموفيوز صحبت خواهيم كرد.در مقاله هاي قبل درباره  انواع عايق هاي صوتي و ويژگي هاي آن ها صحبت كرديم. اكنون ما ميتوانيم با مطالعه چند مقاله به طور حدودي عايق صوتي مناسب براي محيط خود را انتخاب كنيم.

اگر جزء آن دسته از افرادي هستيد كه به بهترين بودن پنل ترموفيوز و توانايي هاي آن پي برده ايد ،در اين مقاله همراه ما باشيد تا با انواع عايق صوتي پنل ترموفيوز و جزئيات آن بيشتر آشنا شويد.

اجراي عايق صوتي را به كارشناسان آپ دكو سپرده و بهترين نتيجه را بگيريد!

صدا

امروزه با افزايش جمعيت و تراكم بالا و تجمع افراد در برخي مناطق و همچنين كوچك تر شدن خانه ها و واحد هاي مسكوني ، و همينطور فعاليت هاي گوناگون افراد در اين مكان ها،نياز ما به آرامش را بيش از پيش كرده است.

ما هرروزه شاهد فعاليت بيشتر افراد در منزل و انتقال محل درآمد و كسب و كار مردم به منازل خود ميباشيم و از طرفي ديگر همه ما نياز به آرامش و سكوت و همينطور حفظ حريم شخصي بدون دردسر و ايجاد مشكل داريم.

بهترين راه حل جهت حل اينگونه مشكلات و جلوگيري از عبور صدا به داخل و يا خارج از محيط خود انجام عايق صوتي ديوار و يا سقف و كف ميباشد.

  • صداهاي كوبشي
  • صداهاي هوابرد

 

صداهايي كه از ساختار منتقل ميشوند

درباره صداهاي منتقل شده از ساختار ، ارتعاشاتي رخ در ساختار يك ساختمان رخ ميدهد كه منتقل ميشود. آنها به نوبه خود باعث لرزش هوا مي شوند و ما مي توانيم صدا را درك كنيم. صدا هاي منتقل شده از ساختار ممكن است از داخل يا خارج  از خانه نشات گرفته باشد.

به عنوان مثال صداي منتقل شده از ساختار خارج از خانه ،به يك كاميون سنگين كه از مقابل خانه شما عبور مي كند فكر كنيد، شما مي توانيد ارتعاشات را به وضوح درك كنيد. همچنين ميز متحرك نمونه اي از صداي منتقل شده از ساختار در داخل خانه است.

صداهاي منتقل شده از ساختار جزء سخت ترين صداها براي مبارزه هستند. بنابراين اگر مي خواهيد عايق صوتي براي كاهش اين نوع صدا نصب كنيد ، ايجاد پوسته عايق بندي كامل در خانه مهم است.

اگر در آپارتمان زندگي مي كنيد و از آلودگي صوتي ناشي از همسايه طبقه بالا رنج مي بريد ، مي توانيد سقف را با عايق صوتي صدا عايق كنيد. با اين حال ، اگر ديوارهاي شما عايق بندي نشوند ،ارتعاشات صوتي همچنان مي توانند از طريق ديوارها به خانه شما برسند.

از آنجا كه داشتن پوسته عايق بندي كامل مهم است ، بايد  جلوي نشت هوا را نيز گرفت.در غير اين صورت ، كيفيت عايق صدا كاهش يافته و يا از دست مي رود.  بهتر است سر و صداي ناشي از ساختار توسط يك شركت حرفه اي عايق شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.