توضيحات و نكات مهم براي عايق صوتي ديوار

۱۱ بازديد

راه هاي ارزان و كم هزينه اي براي عايق صوتي ديوار وجود دارد. فقط بايد برخورد درست و مناسبي با اين مساله داشته باشيد. اول از همه پيدا كردن نقاط اصلي است كه باعث انتقال صدا مي شوند. اكثرا در و پنجره جزو اين نقاط محسوب مي شوند و با پوشانده درزها و شكاف ها تا حدي اين مساله برطرف خواهد شد.

هزينه عايق صوتي ديوار منزل

يكي از سوالات متداول اين است كه هزينه عايق صوتي ديوار منزل به چه صورت است؟ راه حل ساكنين منازلي كه در كنار خيابان از صداي رفت و آمد اتومبيل ها آزار مي بينند، و يا در كوچه هايي مي باشند كه سر و صداي همسايه و دستفروش و يا بازي بچه ها مزاحم آرامش ساكنين است نصب عايق صوتي ديوار بر ديوار منزلشان است.

كارشناسان آپ دكو با مشاوره تلفني و همينطور حضور در محل به صورت رايگان، براورد دقيقي از هزينه مربوط به عايق كاري صوتي منزلتان ارائه خواهند داد.

قبل ترها زماني كه نام عايق صوتي به ميان مي آمد، تصوري از آمفي تئاتر يا اتاق هاي پخش و ضبط برنامه ها در ذهن نقش مي بست، ولي در حال حاضر به خاطر صنعتي شدن و سر و صداي شهري و يا قرار گرفتن فضاها با كاربردهاي متفاوت در كنار يكديگر، مي توان از انواع عايق هاي صوتي مناسب با كاركرد محيط، استفاده كرد.

در نهايت ديگر فرقي نمي كند فضاي زندگي به چه صورت است، اگر نياز به يك عايق صوتي مناسب داريد با يك گردش ساده در بازار مي توانيد به انواع آن دست پيدا كنيد. ناگفته نماند عايق هاي صوتي دكوراتيوي براي فضاهاي داخلي طراحي شده اند كه مي توانيد علاوه بر اينكه محيط زندگي و كارتان را در برابر امواج صوتي محفوظ بداريد، از لحاظ زيبايي شناسي هم، از آن ها كمك بگيريد و بر جذابيت فضا بيافزاييد.

 

توضيحات و نكات مهم براي عايق صوتي ديوار

  • براي مقرون به صرفه بودن عايق كاري صوتي، مي توانيد در بعضي از فضاها از شانه تخم مرغ كمك بگيريد. بهتر است قبل از نصب آن روي ديوار يا سقف، آن ها را با رنگ آميزي به رنگ دلخواه در بياوريد.
  • بهترين زمان استفاده از عايق صوت در ساختمان ها، زمان ساخت ساختمان است. استفاده از عايق صوت در بين ديوارهاي مشترك با همسايه و يا خيابان، در زمان ديواركشي از اهميت بالايي برخوردار است.
  • يكي از مزاياي استفاده از عايق در زمان ساختمان سازي، كمك به يكپارچه كردن سطوح و در در نهايت افزايش مقاومت آن ها است.
  • براي نصب عايق صوتي ديوار بايد سطوح را صاف و هموار كرد، تا عايق روي سطح به خوبي چسبندگي داشته باشد.
  • در صورت خرابي يكي از پنل هاي آكوستيكي، امكان تعويض نمونه مشابه به راحتي وجود دارد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.