مسئوليت نگهداري باغچه

تعمير تلويزيون ايكس ويژن

مسئوليت نگهداري باغچه

۸ بازديد

تهران پلاك اجاره ماهانه خانه در جنت آباد مركزي با بهترين قيمت و كيفيت هم اكنون به سايت تهران پلاك رفته و مورد مناسب را بيابيد.

بيشتر مجتمع هاي مسكوني داراي فضاي سبز هستند و رسيدگي و نگهداري از آن نيازمند يك برنامه ريزي منظم مي باشد. يك مستاجر بايد قبل ازنوشتن قولنامه، اين مساله را هم مشخص كند كه آيا در قبال باغچه و فضاي سبز مجتمع مسئوليتي دارد يا خير. سوال درمورد مسئوليت نگهداري باغچه بيشتر براي ساكنين همكف و طبقه اول پيش مي‌ آيد كه به باغچه دسترسي بهتري دارند و امكان دارد ديگران از آن ‌ها توقع رسيدگي به باغچه را داشته باشند. پس بايد پيش از امضاي قولنامه اجاره ببينيد مسئوليت نگهداري باغچه با چه كسي بوده و ديگران در هزينه‌ هاي مربوط به باغچه سهيم هستند و همكاري مي ‌كنند يا خير. برخي امكان دارد رسيدگي به گل ‌ها را دوست داشته باشند و مسئوليت نگهداري باغچه را بدون فكر كردن به جوانب بپذيرند اما روش درست‌ تر و منطقي اين بوده كه زمان اجاره‌ نشيني درمورد اين مسئوليت و هزينه‌ هاي آن مطمئن شويد و بعد هزينه‌ آن را تقبل كنيد.

سوال ديگري كه مستاجر درباره خانه از صاحب خانه بپرسد در مورد همسايه ها مي باشد بايد مشخص گردد كه همسايه ها چه كساني هستند و تعداد نفرات آنها چقدر است. اين روزها به دليل گرفتاري و مشغله ارتباط با همسايه‌ ها بسيار كم‌ تر بوده و مخصوصا در آپارتمان‌ هاي چند واحدي بسياري اسم همسايه‌ ها را هم نمي ‌دانند. امكان دارد ندانستن اسم همسايه به شما آسيبي نرساند اما احتمالا برخي رفتارهايشان مغاير با اصول شما خواهد بود. داشتن خانواده در همسايگي به معني سروصداي صبح زود براي رفتن به مدرسه بوده و داشتن همسايه‌ هايي جوان كه بيست ‌و چند ساله هستند احتمالا به معناي سروصداي شبانه و دورهمي‌ هاي پرسروصدا و مهماني است. بايد درمورد همسايه‌ ها از خودشان بپرسيد چون احتمالا مشاور املاك هم اطلاع درستي درمورد وضعيت ساختمان و همسايه‌ ها ندارد. حتما قبل از امضاي قرارداد خانه درمورد همسايه ‌ها مطمئن شويد : امكان دارد همسايه‌ ها خوب و بي‌آزار باشند و مدت اجاره‌ نشيني را بدون هيچ مشكلي طي كنيد اما اين احتمال هم وجود دارد كه براي شما دردسر و مزاحمت ايجاد كنند تا جايي كه ناچار شويد خانه را تغيير دهيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.