عجيب ترين هتل هاي دنيا

تعمير تلويزيون ايكس ويژن

عجيب ترين هتل هاي دنيا

۷ بازديد

عجيب ترين هتل هاي دنيا كجا قرار دارند؟ چرا آن ها را عجيب ترين مي نامند؟ چگونه به جالب ترين هتل هاي دنيا برويم؟ آن جا چه خبر است؟ 

معرفي عجيب ترين هتل هاي دنيا

گاهي اوقات نوع اقامتگاه در سفر مي تواند اصلي ترين دليل براي سفر كردن باشد. همه ما دوست داريم تا يك شب اقامت در قلعه قديمي يا كاخ سلطنتي را تجربه كنيم. دراز كشيدن روي تخت هتلي در زير آب هاي دريا تجربه لذت بخشي است كه خيلي از گردشگران در آرزوي تجربه كردن آن مي باشند. با ما در اين مقاله همراه باشيد تا خاص ترين هتل هاي جهان را با هم بررسي كنيم.

سفر يكي از لذت بخش ترين قسمت هاي زندگي است كه هم اكنون تبديل به يك صنعت جهاني شده است و در سراسر كشورهاي جهان تلاش شده امكانات رفاهي مناسب را براي مسافران آماده كنند. در اين ميان برخي خلاقيت هاي عجيب و غريبي به خرج داده اند تا اين گونه بتوانند نظر توريست ها را به خود جلب كنند، يكي از اين تلاش ها ساخت هتل هاي كاملا متفاوت است. در ادامه با الي گشت همراه شويد تا چند مورد از عجيب ترين هتل هاي دنيا را به شما معرفي كنيم.

پراپلر آيلند سيتي لاج در آلمان | Propeller Island City Lodge, Germany

اين مورد از عجيب ترين هتل هاي دنيا را مي توان مضحك ترين هتل آلمان دانست. هتل در مجموع داراي ۲۷ اتاق است كه يكي از ديگري عجيب تر مي باشند. يكي از اتاق هاي آن تماما از آيينه پوشيده شده است، ديگري شبيه سلول زندان است و يكي دير از آن ها توسط اشكال ساختماني مبلمان شده  است اما احتمالا در ميان تمام اتاق ها اتاق سرداب عجيب ترين باشد، در اين اتاق شما بايد شب را در كفن به صبح برسانيد! واقعا ترسناك به نظر مي رسد.

متل هابيت در نيوزلند | Hobbit Motel, New Zealand

مجموعه فيلم هاي ارباب حلقه ها يكي از مشهورترين فيلم هاي سينماي جهان شد و طرفداران پر و پا قرص زيادي دارد كه آرزو مي كنند بتوانند براي يك شب هم كه شده آرامش و راحتي خانه هابيت ها (كوتوله هاي معروف فيلم) را تجربه كنند. به همين دليل مسئولان پارك Woodlyn در كشور نيوزلند تصميم گرفتند دو خانه كاملا شبيه به خانه هابيت ها بسازند و آن ها را تبديل به هتل كنند. البته اگر قد و قامت بلندي داريد و هم قد گاندولف هستيد نگران نباشيد تنها تفاوت اين خانه ها با خانه هاي اصلي اين است كه سقف بلندتري دارند و مي توانيد به راحتي وارد آن شويد.

هتل كوه جادويي در شيلي | Magic Mountain, Chile

هتل كوه جادويي در كشور شيلي و منطقه هوليو هوليو قرار دارد و هنگامي كه به آن نگاه مي كنيد تصور مي كنيد واقعا قدم به جهاني افسانه ها گذاشته ايد. مخروطي چوبي كه از نوك آن آبشاري پر فشار در حال جاري شدن است و از طريق مسيري چوبي پايين مي آيد. پنجره هاي پرچين آن به طور نامنظمي ساخته شده است و آن را جزو عجيب ترين هتل هاي دنيا قرار داده اند. البته اگر تمامي اين ها براي افسانده اي شدن هتل براي شما كافي نيست آن ها سراسر ساختمان را با گياهان روينده پوشانده اند.

 

هتل سگ در حال پارس كردن | Dog Bark Park Inn عجيب ترين هتل هاي دنيا

در كاتن وود، ايالت آيداهو يك سگ شكاري پا كوتا عظيم الجثه قرار دارد كه ارتفاع آن بيش از ۱۰ متر و ۵ متر پهناي آن است و از چوب درست شده است. اسم او سوييت ويلي است و اگر آدم كنجاوي باشيد مي توانيد شب را در شكم اين سگ به صبح برسانيد. (يك اتاق دبل در شكمش و يك اتاق زير شيرواني در پوزه اش قرار دارد.) عجيب ترين هتل هاي دنيا

آينه ها مكعبي در سوئد | Mirrorcube, Sweden

اين هتل با ۵ اتاق درختي مجزا، در ۵۰ كيلومتري شهر لولي در شمال سوئد واقع شده است. هر كدام از اتاق ها با مشاركت معماران برجسته ي اسكانديناويايي در ارتفاع بين ۴ و ۶ متري ساخته شده اند و از طريق پلكان، پل، يا پله هاي جمع شدني قابل دسترس مي باشند. عجيب ترين هتل هاي دنيا

اتاق هاي اين اقامتگاه به شكل  لانه ي پرنده مشابه لانه ي پرنده ي غول پيكر، در ميان تنه ي درختان احداث شده اند. متفاوت ترين اتاق اين مورد از عجيب ترين هتل هاي جهان مكعبي به اضلاع ۴ متر است كه تماما از آيينه پوشيده شده و محيط زيباي اطراف خود را منعكس مي كند. آيينه ها مسكن ساخته شده را از چشم انداز طبيعي اطراف آن مخفي مي كند.

اين اتاق با وجود زيبائي مشكلاتي هم دارد. مكعب آينه اي از زاويه هاي خاصي قابل ديدن نيست، بنابراين طراحان بايد راهي براي جلوگيري از برخورد پرندگان با آن بيانديشند. بهترين راه حل پوشاندن ديوارها با لايه ي مادون قرمز مي باشد كه براي انسان نامرئي و براي پرندگان قابل ديدن است.

هتل زير دريايي فيجي | Poseidon Undersea Resort, Fiji عجيب ترين هتل هاي دنيا

اينكه هتلي كاملا زير اب قرار گرفته باشد، درست مانند فيلم  هاي فانتزي است، اما در سواحل فيجي اين اتفاق رخ داده است و از زير دريايي براي ساخت اين مورد از عجيب ترين هتل هاي جهان استفاده شده است.

در اين اثر هنري كه زير تالاب  هاي مرجان ساخته شده، ۲۴ سوئيت به همراه كتابخانه، استخر و رستوران وجود دارد. طراح اين اثر نام آن را خداي دريا گذاشته است و مهمانان مي توانند براي رفت و آمد و گشت زدن در صخره هاي مرجاني اطراف از زيردريايي هاي سه نفره آن استفاده كنند. هتل ۱۲ متر زير دريا ساخته شده است و تنها سوالي كه نبايد درباره آن بپرسيد قيمت اقامت در آن است! عجيب ترين هتل هاي دنيا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.