اجاره هتل آپارتمان - سوئيت مبله - خانه روزانه با تهران پلاك

۱۱ بازديد

تهران پلاك كيست؟ چيست؟ چه كاري انجام مي دهد؟ كدام مشكل ما را حل مي كند؟ در اين مقاله قصد داريم شما را با تهران پلاك آشنا كنيم! تهران پلاك سايتي است حرفه اي و تخصصي كه سال هاست در زمينه اجاره سوئيت مبله و هتل آپارتمان هاي تميز و مناسب فعاليت مي كند.

قوانين اجاره سوئيت مبله در تهران

  • همراه داشتن مدارك شناسايي معتبر الزامي است.
  • مالك بايد آپارتمان مبله را به صورت تميز و ضدعفوني شده به مستاجر تحويل دهد و مستاجر هم موظف است واحد را در همان حالتي كه بود و بدون آسيب ديدگي وسايل به مالك تحويل دهد و در غير اين صورت خسارت بپردازد.
  • مالك بايد از تمام نهاد هاي مربوطه مجوز اجاره موقت خانه را كسب كرده باشد.
  • مالك پس از اجاره واحد مبله خود اجازه ورود به ملك را ندارد.

خانه هاي مبله براي افرادي كه قرار است مدت كوتاهي در شهر ديگري ساكن شوند و نمي خواهند هزينه زندگي در هتل را بپردازند، جزو مناسب ترين گزينه هاست. آن ها مي توانند با پرداخت مبلغ كمتر، در خانه هايي ساكن شوند كه وسايل اوليه براي زندگي را دارد و قيمتش هم مناسب است.

يكي از مزيت هاي خانه هاي مبله اين است كه شما را از شر هزينه و زحمت اسباب كشي راحت مي كند. مي توانيد روزي كه قراردادتان به پايان رسيد، ساك وسايل شخصي تان را در دست بگيريد و بدون تكان دادن يك استكان خانه را ترك كنيد. نياز نيست وقت تان را بابت جمع آوري، شست وشو، بسته بندي، باز كردن، چيدن و… هدر دهيد.

راحت و آسوده از يك خانه به خانه ديگر خواهيد رفت. اصولاً قيمت خانه هاي مبله با ميزان امكاناتي كه دارد بالا و پايين مي رود. خانه هاي مبله معمولاً با داشتن وسايل اوليه هزينه متعارفي دارند اما اگر دنبال خانه لوكس هستيد كه وسط پذيرايي آن تنيس و بيليارد جا خوش كرده باشد، مبلمانش از جنس مرغوب باشد و پرده هاي گران قيمت پرده هاي آن را پوشانده باشند، بايد هزينه بيشتري پرداخت كنيد.

اجاره هتل آپارتمان - سوئيت مبله - خانه روزانه با تهران پلاك

به طور كلي هتل آپارتمان نوعي اقامتگاه است كه از تركيب هتل و آپارتمان حاصل شده است. مهمانان مي تواند هتل آپارتمان را براي مدت طولاني رزرو كنند كه اين مدت ممكن است از چند روز تا چند ماه متغير باشد. هر واحد آپارتمان از امكاناتي چون آشپزخانه برخوردار بوده و خدمه خانه داري حداقل يك بار در هفته به نظافت آن مي پردازند. نكته جالب اين است كه قيمت هتل آپارتمان به ازاي افزايش مدت اقامت كاهش پيدا مي كند. هتل ها به صورت كلي شامل تخت، سرويس بهداشتي، تلويزيون، ميز و صندلي هستند. اما مثلاً يك هتل آپارتمان در تهران تمام اين امكانات را دارد به علاوه آشپزخانه با قابليت پخت و پز كه مهمانان بتوانند براي مدت طولاني تر در آن اقامت داشته باشند.

در هتل آپارتمان ها وسايل آشپزى وجود دارد و نيازى به رستوران نميباشد. اقامت در هتل آپارتمان بسيار شبيه به اجاره آپارتمان است با اين تفاوت كه قرارداد اجاره اي وجود ندارد و مسافر هر وقت بخواهد ميتواند با هتل تسويه حساب نموده و آنجا را ترك نمايد. بر خلاف هتل ها كه داراي شرايط سختي هستند هتل آپارتمانها داراي انعطاف پذيري بالائي بوده و انواع بسيار متفاوتي دارند. اگر به صورت گروهي و در تعداد بالا سفر مي كنيد و ترجيح مي دهيد همگي در يك اتاق اقامت داشته باشيد بايد هتل آپارتمان را رزرو نماييد.

با ما تماس بگيريد! كارشناسان به همه سوالات شما پاسخ مي دهند.

شما مي توانيد براي دريافت اطلاعات بيشتر براي اجاره دسوئيت و هتل آپارتمان در تهران پلاك با ما تماس بگيريد تا شما را راهنمايي كنيم! كارشناسان در تماس تلفني به همه وسالات شما پاسخ مي دهند و مراحل را به صورت دقيق متذكر مي شوند. با اجاره سوئيت مبله در تهران پلاك از پشتيباني 24 ساعته برخوردار خواهيد بود و هرگونه سوال و يا مشكلي در كوتاه ترين زمان ممكن رفع خواهد شد. قيمت اجاره سوئيت و هتل آپارتمان هاي مبله در تهران پلاك بسيار منصفانه مي باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.