طراحي اپليكيشن ارزان قيمت پايين

تعمير تلويزيون ايكس ويژن

طراحي اپليكيشن ارزان قيمت پايين

۱۴ بازديد

طراحي اپليكيشن ارزان يكي از خدماتي است كه ما در الفباوب به بهترين شكل ممكن انجام مي دهيم، در اين مطلب قصد داريم بيشتر به طراحي اپليكيشن به صرفه بپردازيم تا به شما براي اجراسازي ايده هايي كه داريد كمك كنيم. الفباوب شركت طراحي اپليكيشن تهران و ديگر شهرهاي ايران در كنار شماست. همه كسب و كارهاي اينترنتي، به دنبال محكم كردن خود در دنياي اينترنت و ميان مردم هستند و هوشمندانه ترين اقدام شما مي تواند طراحي اپليكيشن كاربردي و امن براي مخاطبين باشد.

چگونه اپليكيشن بسازيم؟ مراحل طراحي اپليكيشن

  1. تعريف هدف و نياز خود از طراحي اپليكيشن

اولين قدم در طراحي اپليكيشن اين است كه شما بدانيد قرار است براي چه هدفي و چه نيازي اين اپليكيشن را بسازيد و جامعه هدف طراحي شما چه كساني هستند.

با شناخت درست اين موضوعات، ديگر كار هاي زائدي در پروژه انجام نخواهد گرفت و برعكس توجه نكردن به اين موضوع، ممكن است باعث انجام كار هاي اضافي و در نهايت شكست پروژه شود. مزيت اين مرحله اين است كه قيمت ساخت اپليكيشن را نيز مي توان در آن تعيين كرد.

 

  1. شروع به طراحي اپليكيشن

بعد از اين كه هدف و نياز و مخاطبان خود را شناختيد، بايد يك طراحي كلي و مرحله به مرحله از جزييات اپليكيشن خود را روي كاغذ آورده و دريابيد كه قرار است در هر كدام از قسمت هاي اپليكيشن تان چه كاري انجام شود.

مطمئنا در درس مهندسي نرم افزار با كردار هاي زيادي براي اين كار آشنا شده ايد كه از مهم ترين آنان ميتوان به DFD و USECASE اشاره كرد. همچنين خوب است كه در مورد پلتفرم هاي اپليكيشن نيز اطلاعات داشته باشيم.

الفباوب، بهترين شركت طراحي اپليكيشن تهران به شما كمك مي كند بهترين اپليكيشن را با بهترين بودجه داشته باشيد.

 

  1. تحقيق و جمع آوري اطلاعات در حوزه اپليكيشن

اكنون كه دريافتيد قرار است در اپليكيشن شما چه كاري انجام شود بايد قبل از شروعي به ساخت آن يك سري اطلاعات مورد نياز را جمع آوري كنيد. اولين مسئله اي كه بايد بررسي شود اين است كه آيا اپليكيشن اي شبيه شما وجود دارد يا خير.

بررسي اين موضوع باعث ميگردد كه ديگر دچار موازي كار نشده و از آن مهم تر اين است كه اگر به اين مورد توجه نكنيد احتمال دارد به عنوان رعايت نكردن قانون كپي رايت دچار مشكلات قانوني و قضايي شويد. 

دومين موضوع كه بايد درباره آن اطلاعات جمع آوري كرد اين است كه چقدر از اپليكيشن اي كه قصد داريد طراحي كنيد عملي است. بسيار پيش ميايد كه روي كاغذ ايده هاي خيلي نابي توليد ميشود اما پياده سازي عملي آن ها در حد غير ممكن است. بازار يابي و درآمد زايي سومين موضوعي است كه بايد به آن انديشيده شود.

يك اپليكيشن هر چقدر هم عالي باشد تا زماني كه يك مشتري واقعي نداشته باشد براي شما سود و درآمدي نخواهد داشت. پس حتما قبل از انجام كار ساخت اپليكيشن يك مشتري واقعي پيدا كنيد و يك قرارداد واقعي براي خودتان به ثبت رسانيد.

 

  1. ساخت واير فريم و استوري برد پيش از طراحي اصلي اپليكيشن

اكنون نوبت اين است كه نقشه راه براي شروع كار ترسيم كرده و كار هايي كه قرار است در آينده انجام بگيرد را به درستي ميان افراد گروه تقسيم كنيد تا هر عضوي با شرح وظايف خود به درستي آشنا گردد. در اين مرحله بايد نمونه كوچك از اپليكيشن خود بسازيد تا حدودي از كاري كه قرار است در اختيار داشته باشيد.

  1. طراحي بك اند اپليكيشن خود

به طور كلي به قسمت هايي از يك اپليكيشن كه با سرور در ارتباط است بك اند گفته ميشود. شما بعد از اين كه ظواهر و يا به اصطلاح همان فرانت اند اپليكيشن خود را طراحي كرديد، بايد دريابيد كه از سمت سرور نيز چه كار هايي قرار است انجام بگيرد و چه مراحلي را بايد پشت سر بگذاريد. 

در اين قسمت شما درميابيد كه چه داده هايي قرار است به اپليكيشن شما ورود و يا از آن ها خارج شود. همچنين در اين قسمت به بررسي موارد نياز اپليكيشن به ارتباط با سايت ها و اپليكيشن هاي ديگر در بستر اينترنت پرداخته مي شود. طراحي اپليكيشن ارزان

ساخت يك نمونه تست و ارزيابي آن

اكنون كه شما يك طراحي اوليه هم از ظاهر اپليكيشن ( FRONT-END ) و هم از سمت سرور اپليكيشن ( بك اند ) اپليكيشن خود داريد، وقت آن است كه اين نمونه اوليه را تست كنيد و از نقطه ضعف هاي آن آگاه شويد. بهترين مخاطبان براي اين كار خود اعضاي گروهتان، همكاران، دوستان و اعضاي خانواده خودتان هستند. طراحي اپليكيشن ارزان

دليل اين انتخاب اين است كه افراد نام برده شده بيشتر براي تست وقت گذاشته و با پيگيري و دل سوزي بيشتري اين كار را دنبال ميكنند. از سوي ديگر اگر تست اين نمونه اوليه توسط افراد غير متخصص ممكن است باعث ايجاد بي اعتمادي از همان اول نسبت به اپليكيشن شما در صورت وجود مشكل شود. البته در اين مرحله هر چقدر اندازه جامعه تست كننده بيشتر باشد بهتر است.

 

  1. ساخت سمت سرور اپليكيشن يا همان بك اند آن

در اين مرحله شما بايد آن طراحي اي كه در قدم پنجم از بك اند اپليكيشن خود بر روي كاغذ آورده بوديد به مرحله اجراي عملياتي درآوريد.

كار هايي كه عموما در اين گام انجام ميشود شامل: طراحي پايگاه داده ها، طراحي سايت ها و اتصال اپليكيشن به اين پايگاه داده ها و سايت ها و يا پايگاه داده ها و سايت هاي ديگران است.

 

  1. طراحي ظاهر اپليكيشن

در مرحله هفتم شما بك اند اپليكيشن خود را ايجاد كرديد، اكنون در قدم بعدي نوبت اين است كه فرانت اند يا همان ظاهر اپليكيشن خود را به مرحله ساخت فني برسانيد. در اين مرحله مهم و حياتي است كه حتما از نقطه نظرات افرادي كه در مرحله ششم يعني همان تست شركت كردند براي بهبود كيفيت نسخه نهايي خود استفاده كنيد.

 

  1. تست دوباره

شما يك بار در مرحله ششم نمونه اوليه خود را تست كرديد و با خروجي آن مرحله در گام هفتم و هشتم ظاهر و باطن اپليكيشن خود را توليد كرديد. اكنون در گام نهم نوبت آن است كه اين نسخه عملياتي اپليكيشن خود را قبل از اين كه دست كاربران نهايي برسد تست كرده و مشكلات و نقطه ضعف هاي آن را رفع كنيد. طراحي اپليكيشن ارزان

 

  1. انجام تغييرات لازم

بعد از آن كه گزارش هاي به دست آمده را استخراج كرديد و آن ها را تحليل و بررسي كرديد نوبت اين است كه آن تغييرات لازمه را اعمال كنيد. اگر قسمتي كه بايد بهبود يابد مربوط به بخش سرور است بايد به متخصص بك اند و اگر مربوط به نماي ظاهري اپليكيشن است بايد به دولوپر فرات اند سپرده شود تا صورت بگيرد. پس از انجام اين مرحله ديگر ميتوان گفت كه نسخه نهايي اپليكيشن شما آماده استفاده است.

 

  1. رسيدگي به جزييات كار

در اين مرحله بايد به جزييات اپليكيشن خود رسيدگي كنيد. به طور مثال شما اكثرا در مرحله طراحي، اپليكيشن خود را با محيط هاي شبيه سازي مانند : اندرويد استوديو و يا ايكس كد اجرا مي كنيد. 

شما بايد اين جزييات را به طور واقعي بررسي كنيد يعني بايد ببينيد كه نصب اپليكيشن شما بر روي انواع گوشي هاي اندرويد و يا آيفون به درستي انجام ميشود يا خير. TEST FLIGHT يك ابزار مناسب براي كمك گرفتن از آن در اين مرحله است. 

انتشار اپليكيشن در بازار، مايكت و …

بعد از آن كه نسخه نهايي اپليكيشن شما آماده شد، نوبت آن است كه اپليكيشن خود را در ماركت هايي مانند : گوگل پلي، اپ استور و يا سايت هاي مختلف ( البته مورد تاييد و قابل اعتماد ) منتشر كنيد. 

بديهي است كه هر چه بازاري كه ميخواهيد اپليكيشن خود را در آن منتشر كنيد بزرگتر و معروفتر باشد، اين كار زمان گيرتر و سخت تر است. محيطي ديگر به نام PRE APPS نيز وجود دارد كه به شما اين اجازه را مي دهد تا نسخه هاي ابتدايي اپليكيشن خود را منتشر كرده و از نقطه نظرات كاربران اين اپليكيشن در راستاي بهبود طراحي اپليكيشن خود بهره ببريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.